TSF Inhuur Center
Dé oplossing voor rechtmatige inhuur van tijdelijk personeel!
Overheden worden steeds vaker geconfronteerd met een aantekening in het jaarverslag van de accountant op het proces rondom inhuur derden. Het blijkt in de meeste gevallen dat de procedures niet voldoen aan de (vernieuwde) wet- en regelgeving en dat de inhuur van derden onrechtmatig plaatsvindt. Voor jou en je organisatie een onwenselijke situatie. Daarom heeft Solutions Factory in samenwerking met inkoopspecialisten en onafhankelijke aanbestedingsjuristen een gebruiksvriendelijke marktplaats ontwikkeld die voldoet aan de nieuwe aanbestedingswetgeving.
Efficiënt uitzetten opdracht
Met onze gebruiksvriendelijke interface beschik je over alle middelen om jouw opdracht op de juiste manier in de markt te zetten. Kies voor een passende prijs-/kwaliteitsverhouding (EMVI), stel eisen en gunningscriteria S.M.A.R.T. in en bepaal hoeveel offertes je wil ontvangen.
Effectief beoordelen offertes
Nadat de inschrijfperiode is verstreken heb je toegang tot de reeds door het systeem gerangschikte offertes. Na validatie van de scores via onze beoordelingswizard ontstaat een top van best scorende offertes. Partijen die buiten deze top vallen ontvangen een gemotiveerd afwijsbericht. Na toewijzing van de opdracht wordt de gunning gepubliceerd en worden de resterende partijen geïnformeerd.
Standaard uitgerust met

Rechtmatigheid
Het Inhuur Center voorziet in specifieke procedures die de rechtmatigheid rondom externe inhuur waarborgen, zonder dat dit ten koste gaat van de gebruiksvriendelijkheid.

Kostenbesparend
Met het Inhuur Center vergroot je je huidige pool van leveranciers. Dit leidt tot een aanzienlijke kostenbesparing op jouw externe inhuur.

TenderNed-koppeling
In het kader van de nationale statistiekverplichting kan de aankondiging van jouw opdracht direct op het landelijk platform TenderNed worden gepubliceerd.

Ook voor intermediairs
Als aanvulling op de standaard geboden functionaliteit voor zzp'ers, hebben intermediairs de mogelijkheid om per opdracht meerdere kandidaten voor te stellen.

S.M.A.R.T. opdrachten
Uitgebreide mogelijkheden voor het opstellen van eisen, gunningscriteria, prijsstelling en een flexibele prijs-/kwaliteitsverhouding zorgen voor het vinden van kwalitatieve leveranciers tegen een gunstig tarief.

Nota van Inlichtingen
Een geautomatiseerde vragenronde biedt leveranciers de mogelijkheid vragen te stellen bij een opdracht. In het kader van het gelijkheidsbeginsel worden antwoorden (gelijk)tijdig en op transparante wijze gepubliceerd.

Kluisfunctionaliteit
Ingediende offertes worden opgenomen in een digitale kluis en kunnen pas worden ingezien wanneer de beoordelingsfase is aangebroken.

Gemotiveerde afwijzingen
Om te zorgen voor een transparant beoordelingsproces worden afwijzingsberichten voorzien van heldere scores met een gepersonaliseerde motivering.

Real-time rapportages
Genereer automatisch rapportages binnen het door u opgegeven tijdvak en verkrijg hiermee inzichten in opdrachten, leveranciers en offertes op managementniveau.

Jouw eigen huisstijl
Door de unieke huisstijl van je organisatie als basis te gebruiken voor ons ontwerp, videopresentaties, testimonials en nieuws toe te voegen, behoudt de organisatie haar identiteit.

Responsive design
Mobielvriendelijk design zorgt voor een vlekkeloze weergave op alle devices. Zo blijf je ook via mobiel op de hoogte van openstaande opdrachten.

Koppeling (sociale) media
Door het automatisch publiceren van opdrachten op Twitter, LinkedIn, Facebook of andere platformen breid je jouw leveranciersnetwerk uit!
Aanvullende dienstverlening
Om de risico’s voor jouw organisatie te beperken bieden wij gedeeltelijke of volledige ontzorging bij het inhuurproces.
Optioneel volledig ontzorgd:

1. Recruitmentondersteuning
Je wordt geholpen bij het plaatsen van opdrachten, (voor)selecteren van aanbieders en het beoordelen en (gemotiveerd) afwijzen van kandidaten.
2. Urenregistratie- & facturatietool
Zodra je een opdracht hebt gegund kan de betrokken zzp'er digitaal gewerkte uren bijhouden en facturen aanmaken. De urenregistratie- en facturatietool borgt de juistheid van de ingevoerde bedragen en voldoet aan alle factuureisen die door de Belastingdienst zijn gesteld. Zo voorkom je factuurstromen buiten het systeem om. Eenvoudig, helder en efficiënt.
3. Facturatiemanagement
Je kunt ook de gehele facturatie laten verzorgen, je ontvangt dan de factuur van ons in plaats van de door jou ingehuurde kracht. Hierbij wordt de fysieke controle van de factuur, de afhandeling en betaling van de ingehuurde medewerker volledig verzorgd.
4. Contractmanagement
Bij contractmanagement worden alle administratieve zaken en risico's bij jou uit handen genomen. Door de borging van de juiste documenten middels dossiervorming rondom elke opdracht worden de juridische en financiële risico’s tot een minimum beperkt.
Totaaloplossing
In aanvulling op onze losse producten bieden wij ook een totaaloplossing, waarbij de diverse onderdelen volledig geïntegreerd zijn binnen één platform.
Vraag naar de mogelijkheden